Jak nalezy rozmawiac z klientami apteki

Jak nalezy rozmawiac z klientami apteki

Farmaceuta jest cennym zasobem dla opieki zdrowotnej. W Kalifornii, farmaceuci są wymagane przez prawo państwa do zaoferowania poradnictwo dla pacjentów o każdym nowym lub zmienionym wypełniają recepty w aptece. Większość farmaceutów są tylko chętni, aby pomóc Ci stać się wiedzę konsumentów i utrzymać się jako zadowolony klient. Oto niektóre z najważniejszych pytań zapytać farmaceutę.

Dlaczego przyjmowania tego leku? Po potwierdzeniu nazwy leków, zapytać, czy leki przepisane pan jest dokładnie to, co lekarz kazał za stan niepokoju.

Jak mogę przyjmować tego leku? Niektóre leki należy przyjmować z jedzeniem, a dla innych może nie ma znaczenia. Niektóre leki nie powinny być brane z innymi lekami. Farmaceuta powinien mieć skomputeryzowaną listę leków przyjmowanych przez nich przeglądu żadnych reakcji krzyżowych.

Jakie są skutki uboczne? Prawie każdy lek ma potencjalne skutki uboczne. Farmaceuta może umieścić rzeczy w perspektywie i poinformować o najczęstszych objawów niepożądanych, które mogą wystąpić poważne te, które wymagają uwagi.

Jak należy przechowywać swój lek? Przechowywanie leku właściwie będzie pewność, że będzie ona trwała i skuteczna. Pewne środki lecznicze muszą być przechowywane w lodówce. Większość leków muszą być przechowywane w intensywnym świetle słonecznym i suchym miejscu.

Jak mogę napełniać recept? Niektórzy pacjenci wymagają niektóre leki na zasadzie długoterminowej. Zwrócić się do apteki o ich praktyki do obsługi dolewki.

Czy istnieje rodzajowe substytutem? Być może warto zapytać farmaceutę, jeśli istnieje tańsza generycznych substytutem że osiągnąć ten sam cel terapii. Często plany ubezpieczeniowe pokryje jedną formę leku, a nie inny, które zapewniają równoważny terapii.

monitorowanie leków? Twój farmaceuta i lekarz są częścią zespołu opieki zdrowotnej, który monitoruje wykorzystanie długoterminowego leczenia. Wielu lekarzy użytku online Harmonogram Powołanie do monitorowania skuteczności leczenia i uczynić swoje życie (i ich biura) łatwiejsze.

Wiele farmaceuci mają materiały informacyjne dla pacjentów, które dotyczą ważnych kwestii leków i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Wreszcie, należy pamiętać, że farmaceuci są zapracowani pracujących na opłacalną skalę. Tak, szanować ich uprzejmości i należy się liczyć z ich czas.

Idź do DayClips.com aby dowiedzieć się więcej o internetowym Harmonogram Powołanie dla pacjentów i pracowników służby zdrowia.

Artykuł napisany przez: